Please enter a search term:

Microsoft Dynamics: A végső marketingautomatizálási megoldás B2B vállalatok számára

Ez már a nevében is benne van: A Microsoft Dynamics az adatok, folyamatok és csapatok intelligens üzleti alkalmazásokkal történő összekapcsolásával nagyfokú rugalmasságot és agilitást teremt. A Dynamics segítségével lerakja egy hipernettósított vállalat alapjait, és zökkenőmentesen illeszkedik a megszokott Office 365 környezetbe.

Miért a Microsoft Dynamics az Ön B2B vállalkozása számára?

A Microsoft Dynamics egy vezető marketingautomatizálási és CRM platform, amelyet kifejezetten a B2B vállalkozások igényeinek kielégítésére terveztek. A Microsoft ökoszisztémába való zökkenőmentes integrációjával és a funkciók széles skálájával lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy marketing-, értékesítési és ügyfélszolgálati folyamataikat hatékonyabbá és eredményesebbé tegyék.

A Microsoft Dynamics B2B vállalatok számára kínált legfontosabb előnyei közé tartozik többek között:

  • A marketingkampányok hatékony automatizálása
  • Az ügyfélinformációk központosítása
  • Személyre szabott ügyfélprofilok létrehozása
  • Átfogó elemzési és jelentési funkciók
  • Az értékesítési folyamatok és az ügyfélszolgálat javítása


Küldje el ügyfeleinek és érdeklődőinek a megfelelő információkat és megfelelő üzeneteket a megfelelő időben, az ideális csatornán keresztül:

  • Szegmentálja ügyfeleit vagy leadjeit különböző kritériumok szerint.
  • Lehetővé teszi és végrehajtja a kereszt- és többcsatornás marketinget
  • Automatizálja az ismétlődő marketingtevékenységeket
  • Tervezzen és tegyen közzé bejegyzéseket a közösségi hálózatokon (közösségi média)
  • Akár online, akár offline vagy hibrid események: A költségek, a résztvevők, az előadók és a termek könnyen kezelhetők
  • Az áttekinthető műszerfalak és egyéb értékelések segítenek nyomon követni minden fontos információt.
  • Az ügyfélenkénti kapcsolattartási előzmények grafikusan megjeleníthetők és nyomon követhetők.

Tapasztalt digitális ügynökségként mélyen ismerjük a B2B vállalatok követelményeit, és átfogó támogatást nyújtunk a Microsoft Dynamics Marketing Automation és CRM bevezetéséhez. Fő kompetenciáink közé tartoznak:

  • Stratégiai Tanácsadás

Segítünk meghatározni marketing-, értékesítési és ügyfélszolgálati céljait, és személyre szabott Microsoft Dynamics stratégiát kidolgozni.

  • Megvalósítás

Bevezetjük a Microsoft Dynamics platformot az Ön vállalatánál, és integráljuk azt a meglévő rendszereibe és folyamataiba.

  • Képzés és Támogatás

A Microsoft Dynamics Marketing Automation és CRM hatékony használata érdekében képzést biztosítunk csapata számára, és állunk rendelkezésre, hogy válaszoljunk minden kérdésre vagy segítsünk a problémák esetén.

  • Optimalizálás

Támogatjuk Önt a Microsoft Dynamics folyamatainak folyamatos fejlesztésében, hogy elérje üzleti céljait.


Szolgáltatások széles skáláját kínáljuk a B2B vállalatoknak a Microsoft Dynamics Marketing Automation és CRM bevezetéséhez:

  • Igényelemzés

Elemezzük a jelenlegi marketing-, értékesítési és ügyfélszolgálati folyamatait, és meghatározzuk azokat a területeket, ahol a Microsoft Dynamics javulást és hatékonyságot hozhat.

  • Rendszerkonfiguráció

A Microsoft Dynamicsot az Ön egyedi igényei szerint konfiguráljuk, és biztosítjuk, hogy a platform optimálisan illeszkedjen az Ön üzleti célkitűzéseihez.

  • Adatmigráció

Segítünk a meglévő ügyféladatok és marketingforrások Microsoft Dynamics rendszerbe történő migrálásában.

  • Integráció

Zökkenőmentesen integráljuk a Microsoft Dynamicsot a meglévő informatikai környezetébe


A Dynamics 365 Marketing segítségével elemezheti kapcsolatainak a különböző marketingtevékenységekre adott reakcióit. Az egyes intézkedések hatásának elemzéséhez részletes nézetek állnak rendelkezésre. Ez lehetőséget ad a folyamatos tanulásra és optimalizálásra.

Értékelje például, hogy milyen hírleveleket és e-maileket küldött. Elemezze az e-mailben küldött linkeket. A hőtérkép segítségével áttekintheti, hogy mely linkekre kattintottak a leggyakrabban. Ezenkívül átfogó képet kap a kulcsfontosságú teljesítménymutatókkal (KPI), a 10 legjobb linkkel, az időbeli válaszokkal, a földrajzi adatokkal és még sok mással.

Tevékenységétől függően az elemzéseket különböző szintű statisztikákkal, elemzésekkel és KPI-kkel bővítheti:

  • Kapcsolat
  • Leads
  • Szegmensek
  • Ügyfélutak
  • Leszálló oldalak
  • Nyomtatványok

mprofi AG, az Ön technikai partnere a Microsoft Dynamics 365 Marketing területén

Az előzetes gondos igényfelmérésnek köszönhetően ismerjük az Ön vállalatának konkrét igényeit a marketingautomatizálás területén. Ezt követően szakembereink strukturáltan és gyorsan kidolgozzák Önnel a mindennapi üzletmenetéből azokat a felhasználási eseteket, amelyeket le kell képezni a Dynamics 365 Marketingben. Az Ön vállalatának és iparágának megfelelően.

Az Ön előnye? A teljes marketingfolyamat hatékonyságának növelése az összes szükséges alkalmazás egy platformon történő konszolidálása révén.

A Dynamics 365 marketingautomatizálás előnyei egy pillantásra

Küldje el ügyfeleinek és érdeklődőinek a megfelelő információkat és megfelelő üzeneteket a megfelelő időben, az ideális csatornán keresztül:

Szegmentálja ügyfeleit vagy leadjeit különböző kritériumok szerint.

Lehetővé teszi és végrehajtja a kereszt- és többcsatornás marketinget

Automatizálja az ismétlődő marketingtevékenységeket

Tervezzen és tegyen közzé bejegyzéseket a közösségi hálózatokon (közösségi média)

Akár online, akár offline vagy hibrid események: A költségek, a résztvevők, az előadók és a termek könnyen kezelhetők

Az áttekinthető műszerfalak és egyéb értékelések segítenek nyomon követni minden fontos információt.

Az ügyfélenkénti kapcsolattartási előzmények grafikusan megjeleníthetők és nyomon követhetők.

az mprofi AG, az Ön műszaki partnere a Microsoft Dynamics 365 Marketinghez

Az előzetes gondos igényfelmérésnek köszönhetően ismerjük az Ön vállalatának konkrét igényeit a marketingautomatizálás területén. Ezt követően szakembereink strukturáltan és gyorsan dolgoznak Önnel, hogy a mindennapi üzletmenetéből olyan felhasználási eseteket dolgozzanak ki, amelyeket le kell képezni a Dynamics 365 Marketingben. Az Ön vállalatának és iparágának megfelelően.

Az Ön előnye? A teljes marketingfolyamat hatékonyságának növelése az összes szükséges alkalmazás egy platformon történő konszolidálása révén.

Elemzés és értékelés

Elemezze kapcsolatainak a különböző marketingtevékenységekre adott reakcióit a Dynamics 365 Marketing segítségével. Az egyes intézkedések hatásának elemzéséhez részletes nézetek állnak rendelkezésre. Ez lehetőséget ad a folyamatos tanulásra és optimalizálásra.

Értékelje például, hogy milyen hírleveleket és e-maileket küldött. Elemezze az e-mailben küldött linkeket. A hőtérkép segítségével áttekintheti, hogy mely linkekre kattintottak a leggyakrabban. Ezenkívül átfogó képet kap a kulcsfontosságú teljesítménymutatókkal (KPI), a 10 legjobb linkkel, az időbeli válaszokkal, a földrajzi adatokkal és még sok mással.

Tevékenységétől függően az elemzéseket különböző szintű statisztikákkal, elemzésekkel és KPI-kkel bővítheti:

kapcsolat

leads

szegmensek

ügyfélutak

landing oldalak

nyomtatványok