Please enter a search term:

  • Szolgáltatóipar

    Az ügyfelek még soha nem voltak ennyire igényesek, és még soha nem volt lehetséges az ügyfelek kívánságait olyan egyénre szabottan teljesíteni, mint manapság. Kidolgozzuk az Ön számára a legjobb és legmegfelelőbb ügyfélutat, és megtaláljuk az ideális platformot az e-kereskedelemben vagy az ügyfélkezelésben.

    Fedezze fel most!

Szolgáltatóipar

A szolgáltatási ágazat Németország legnagyobb és leggyorsabban növekvő gazdasági ágazata (a GDP 70 %-a), és a járműgyártás, a vegyipar és a gépgyártás mellett a legfontosabb ipari ágazat.

Svájcban az ágazat még a legfontosabb és legnagyobb ipari ágazat is, a teljes bruttó hozzáadott érték mintegy 74 %-ának részesedésével. Valószínűleg egyetlen más iparágban sem volt a digitalizáció ilyen mértékben az innováció motorja: a fejlesztések és változások gyorsak és folyamatosan alkalmazkodnak. A termékpiacok, a fizikai szolgáltatások és a digitális ajánlatok már nem önmagukban állnak, hanem egymást kiegészítve intelligens szolgáltatásokat alkotnak.

Alkalmazások, e-kereskedelmi platformok és intelligens szolgáltatások nélkül már semmi sem működik. A mprofi optimális támogatást nyújt a szolgáltatóipari vállalatoknak üzleti modelljeik fejlesztéséhez és bővítéséhez, hiszen erre szakosodtunk.


A digitalizáció alkalmazási területei a szolgáltatóiparban

A vegyipar és a gyógyszeripar az egyik legfontosabb és leginnovatívabb iparág világszerte. Itt olyan termékeket fejlesztenek, gyártanak és forgalmaznak, amelyek döntő szerepet játszanak az emberek egészségében és jólétében. A növekvő globalizáció, a növekvő versenykényszer és a változó vásárlói igények miatt a digitalizáció nagy jelentőségűvé vált ebben az iparágban.

A következőkben szeretnénk áttekintést adni a digitalizáció lehetőségeiről és alkalmazási területeiről a vegyiparban és a gyógyszeriparban:

Következtetés

A digitalizáció óriási lehetőségeket kínál a szolgáltatóiparban a munkafolyamatok hatékonyabbá tételére, a költségek csökkentésére és új üzleti lehetőségek megnyitására. Ahhoz, hogy ezt a potenciált ki lehessen használni, fontos, hogy már a korai szakaszban megtegyük a megfelelő intézkedéseket, és a digitalizációt stratégiai megközelítéssel közelítsük meg. Az ügyfelek igényeire és elvárásaira is összpontosítani kell, hogy növeljük elégedettségüket és hosszú távú ügyfélkapcsolatokat építsünk ki.