Please enter a search term:

  • Marketing automatizálás

    Marketingautomatizálási termékeink segítenek Önnek abban, hogy hatékonyabban használja ügyféladatbázisát, rugalmasabbá és dinamikusabbá tegye értékesítési folyamatait, és személyre szabott ajánlatokat kínáljon ügyfeleinek.

    Termékeink

Termékeink a marketing automatizálás területén

Marketingautomatizálási termékeink segítenek Önnek abban, hogy hatékonyabban használja fel ügyféladatbázisát, és személyre szabott ajánlatokat kínáljon ügyfeleinek. az adatszuverenitás és az adatbiztonság számunkra a mprofi weboldalon mindig elsődleges fontosságú. Ezért csak olyan termékeket használunk, amelyek biztonságban tartják az Ön adatait.

Mautic

A nyílt forráskódú felhőmegoldás a jobb ügyfélteljesítményért minden csatornán

Fedezze fel a Mauticot
Marketo

Optimalizálja a lead-menedzsmentet, a csatornák közötti interakciókat és a multi-touch attribúciót.

Fedezze fel a Marketo-t
Pardot - Salesforce

Intuitív eszköz az egyéni kezdőlapok és űrlapok létrehozásához drag & drop segítségével

Fedezze fel a Pardotot
Microsoft (MS) Dynamics

Az ERP és a CRM kombinációja egyetlen felhőkörnyezetben

Az MS Dynamics felfedezése
Kampányfigyelő

A Campaign Monitor egy kifejezetten B2B vállalatok számára tervezett marketingautomatizálási platform. Segítségével hatékonyan kezelheti marketingkampányait, építheti ügyfélkapcsolatait, és elérheti értékesítési és marketingcéljait.

Fedezze fel a Campaign Monitor-t
Inxmail

Használja az online hirdetési termékeket termékei vagy szolgáltatásai népszerűsítésére az interneten. A digitális hirdetési megoldások közé tartozik a display-reklám, a keresőmotoros hirdetés, a közösségi média hirdetések, az affiliate marketing és az e-mail marketing. A cél a láthatóság, az elérés és a konverziók növelése, hogy végső soron növelje az eladásokat.

Fedezze fel az Inxmail-t

A digitalizáció korában a marketingautomatizálási rendszerek az online marketing eszközei. Ezek az eszközök lehetővé teszik az értékesítés és a marketing zökkenőmentes összehangolását, és így a digitális szerkezetváltás kihasználását a vállalat előnyére. A marketingautomatizálás ideális megoldás a B2B és B2C szegmensben működő kis- és középvállalkozások (kkv-k) számára is, amelyek termékei különleges magyarázatot igényelnek.

A marketingautomatizálás automatizálja az összes visszatérő feladatot ezeken a területeken, illetve az adatokat további folyamatokhoz teszi elérhetővé.

A marketingautomatizálás meghatározása

A marketingautomatizálás tágan értelmezve olyan integrált, webes nyomon követéssel ellátott szoftver, amely automatizálja az ismétlődő marketingfeladatokat, legyen szó intelligens e-mailről, SMS-ről vagy közösségi médiáról.

A marketingautomatizálásnak azonban nem csak szervezeti felületként van nagy jelentősége. Ugyanakkor ezek a szoftverrendszerek az automatizálás intelligens elemző eszközeiként is értelmezhetők. Használhatók a weboldal látogatóinak azonosítására, valamint a leadgenerálásra, a lead-pontozásra és számos más valós idejű folyamatra. A marketingautomatizálási rendszerek az e-mail címek gyűjtése mellett intelligens e-mail marketing révén egyúttal a lead nurturingról is gondoskodnak.

A marketingautomatizálási rendszerek abban különböznek az e-mail rendszerektől, hogy az adatokat nem egy listában tárolják. Az adatokat egy adatbázisban tárolják. Így egy pillantással láthatók az adatok legfontosabb jellemzői. A hozzáadott érték további növelése érdekében ez az adatbázis egy interfészen keresztül kapcsolódik a CRM-hez. A marketingautomatizálási eszközök ezen kulcsfontosságú elemeinek súlyozása és érettsége szolgáltatótól függően változik. Ezért gondos előválasztás szükséges.

A marketingautomatizálás a modern marketing fontos része, és számos B2B vállalat használja marketingstratégiáinak optimalizálására és automatizálására. Ez egy olyan technológia, amely lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy automatizálják és személyre szabják marketingtevékenységeiket annak érdekében, hogy hatékonyabban kommunikáljanak ügyfeleikkel és potenciális ügyfeleikkel.

A marketingautomatizálás alkalmazási területei

  • Lead Management

A leadkezelés során az érdeklődőket és a potenciális ügyfeleket rögzítik, minősítik és automatizált folyamatok segítségével kezelik. Ez lehetővé teszi a potenciális ügyfelek célzottabb megszólítását és gyorsabb átalakítását.

  • E-mail marketing

A marketingautomatizálással személyre szabott e-mailek hozhatók létre, amelyek a címzett egyéni igényeihez és érdeklődési köréhez igazodnak. Ez növelheti az e-mailek megnyitási és kattintási arányát, és magasabb konverziós arányt érhet el.

  • A weboldal tartalmának személyre szabása

A marketingautomatizálás segítségével dinamikusan lehet a weboldal látogatójára szabott tartalmat létrehozni. Ez nagyobb interakcióhoz és jobb felhasználói élményhez vezethet.

  • Lead Nurturing

A lead-nurturing lényege, hogy a potenciális ügyfeleket végigkísérjük a teljes vásárlási döntési folyamat során, és releváns információkkal és ajánlatokkal látjuk el őket. Automatizált folyamatok segítségével olyan egyedi és személyre szabott kampányok hozhatók létre, amelyek a potenciális ügyfél igényeihez és viselkedéséhez igazodnak.

  • Közösségi média marketing

Itt a cél a tartalmak célzott elhelyezése és népszerűsítése az egyes csatornákon. Automatizált folyamatok segítségével megszólíthatók az egyes célcsoportok, és pontosan testre szabott tartalmak hozhatók létre.

  • Lead pontozás

A lead-értékelés során a potenciális ügyfeleket bizonyos kritériumok alapján értékelik és minősítik. Automatizált folyamatok segítségével meghatározhatók a vállalat egyedi igényeihez igazodó, egyedi értékelési kritériumok.

Marketing automatizálási szakértelmünk

Tudjon meg többet a marketingfolyamatok automatizálása és a leadgenerálás optimalizálása terén szerzett szakértelmünkről.

A kompetenciáról